Vizitke vsebujejo nekaj kontaktnih podatkov podjetja ali posameznika. Toda lastniki podjetij zdaj razumejo vrednost kartic, da pridobijo zaupanje prejemnikov in jih pretvorijo v kupce. Iz zasnove kartice dobijo nekaj signalov o poslovanju podjetja.

Katere podatke navesti?
Najprej je potrebno določiti katere podatke bomo navedli na vizitki. Na tiskovinah manjših dimenzij, kot je vizitka je to še posebno pomembno. Zaradi omejenosti prostora za umestitev podatkov ne moremo navesti vseh podatkov podjetja. Sodobna podjetja imajo več komunikacijskih kanalov preko katerih lahko stopijo v stik s svojimi strankami in poslovnimi partnerji. To so npr. spletna stran, e naslov, telefonska številka in druge podrobnosti. Seveda pa morata na vizitki svoje mesto najti tudi logotip in ime podjetja.
Glavna sta čitljivost in razločnost.
Ko potencialna stranka prvič zagleda vašo vizitko mora vse dane podatke razločiti v trenutku. Krčenje informacij v smislu zmanjševanja velikosti grafičnih elementov odpade, saj besedilo morda ni tako berljivo kot na spletu zaščitni znak pa neprepoznaven. Odsvetuje se uporaba fontov sloga kaligrafskih črk s podrobnostmi, saj lahko pri tisku pride do zmede. Najmanjša velikost pisave naj bo 8pt.
Bodite kreativni
Čeprav se je pri izdelavi vizitk treba držati nekaterih oblikovalskih pravil, je dovoljena tudi uporaba nekaj domišljije. Na spletu pobrskajte po dobrih praksah oblikovanja vizitk in našli boste navdihujoče modele. Poskusite izstopiti z edinstvenimi in kreativnimi idejami. Poudarek naj bo na zagotavljanju vaših kontaktnih podatkov na edinstven način.
Izberite pravi slog
Večina vizitk je navadnih in preprostih. Ostale pa so vključujejo več barv. Katera od teh vrst bolje ustreza identiteti vašega podjetja? Čeprav so svetle barve dobre, da dajo kanček svežine in navdušenja, preveč barv ni zaželeno. Zaradi tega prostor je videti zmeden.
Uporabite QR kodo
Tiskovine so zanimivejše, če vključujejo QR kode. Kadar morate informacije vstaviti v omejen prostor kartice, je najboljša metoda ustvarjanje QR kode. Koda je najboljši način za vključitev vseh kontaktnih podatkov vašega podjetja, ne da bi bila kartica videti prenasičena in nejasna. Poleg tega se tako vzpostav povezavo med vsebino na spletni strani ter tiskovinami.
3D učinek
3D učinek, ki daje vtis, da sta besedilo in zasnova dvignjena s površine, kartici zagotavlja edinstven videz. Prav tako dodaja slog in eleganco. Ta taktika oživi vizitko in ljudem pomaga, da si vas zapomnijo.
Preprost dizajn
Pri vizitkah ni priporočljivo pretiravati z dizajnom. Bolj efektivne so preproste, nenasičene oblike. Pretiravanje z barvami tudi ni smiselno saj lahko zmedejo vaše stranke. Prazen prostor je tisto kar dobro deluje, še posebno ob logotipu, saj je tako bolj udaren, poleg tega si pa lahko prejemnik vizitke nanjo tudi kaj napiše.
Pokončno ali vodoravno?
To vprašanje je bistvenega pomena za ustvarjanje edinstvene vizitke. Postavitev določa pri izbiri ustreznih razmikov in velikosti, tako da lahko so ključni elementi umeščeni na pravo mesto.
Prazen prostor
Veliko praznega prostora na vizitki je dobra strategija. Oči nam omogočajo, da se osredotočimo na najpomembnejše podrobnosti, kot so vaši kontaktni podatki. Veliko prostora, pomaga tudi pri odpravljanju nepotrebnih elementov.
Vključite CTA (poziv k dejanju)
Večina vizitk sicer nima poziva k dejanju, vendar si je dobro to omisliti. Za namen oglaševanja je kartica odlično orodje. Preko nje lahko strankam ponudite kakšno posebno ponudbo ali popuste.
Vizitke že dolgo niso več le način, kako strankam zagotoviti kontaktne podatke podjetja. Postale se močna marketinška orodja za oblikovanje identitete in blagovne znamke podjetja. Naj bodo edinstvene a preprostega dizajna saj bodo le tako lahko dobro prenesla vaše poslovno sporočilo.