Stranke so danes preplavljene z e-pošto – in postanejo selektivne glede tega, kaj odprejo. Zelo pomembno je, da naredite prvi najboljši vtis o svojih potencialnih strankah.
S tem v mislih je tukaj 6 razlogov, zakaj bi morali uporabiti svoje ime domene (ime@vašadomena.si) kot svoj profesionalni elektronski naslov.

Prvi vtis
Če poskušate zgraditi profesionalno blagovno znamko za svoje podjetje, so pomembni prvi vtisi. E-pošta je ena najpogostejših oblik komunikacije s potencialnimi strankami. Poklicni e-poštni naslov ustvarja občutek zaupanja, še posebej, če je iz verodostojnega spletnega mesta. To bo povečalo potencial vašega podjetja za privabljanje novih strank.
Profesionalna podoba blagovne znamke
Ker ste del organizacije, nosite njeno ime, kjerkoli že ste – celo navidezno. E-poštno sporočilo z blagovno znamko se ne razlikuje od trženja od ust do ust. Govorite neposredno s stranko; samo v spletu. Če se to pogosto zgodi in če nimate svojega naslova, si blagovne znamke vašega izdelka ne bodo zlahka zapomnili.
V poslu je ohranjanje profesionalne podobe pomembno za ohranjanje zaupanja strank in verodostojnosti na spletu. Ko se potencialne ali obstoječe stranke obrnejo na vas z vprašanji ali če se obrnete na njih ali druga podjetja, je naslov, kot je goran@spletna-podoba.si, vsekakor videti bolj profesionalno kot goran123@gmail.com.
Usmerjanje e-pošte preko naslova domene vašega podjetja kaže, da je vaše podjetje dobro uveljavljeno in pristno ter da bo strankam verjetno bolj prijetno.
Pridobite zaupanje
Povezava imena vašega podjetja s svojim profesionalnim e-poštnim naslovom potencialnim strankam doda zaupanje. Si predstavljate, da bi namesto goran@spletna-podoba.si prejeli e-poštno sporočilo od goran123@gmail.com. Verjetno bo ostal neodprt ali prezrt. Vaš profesionalni e-poštni naslov pripomore k večji prepoznavnosti vašega podjetja in blagovne znamke. Kupci si bodo tako lažje zapomnili ime vašega podjetja, kar krepi zaupanje.
Prilagodljivost in organiziranje e-pošte po namenu
Organizacija e-naslovov z dodeljevanjem določenih e-poštnih naslovov oddelkom ali namenom – na primer trgovina@vašepodjetje.si, info@vašepodjetje.si – vam ne pomaga le z vidika upravljanja vaše delovne obremenitve, ampak vašemu poslu doda verodostojnost z nadaljnjim utrjevanjem, da ste uveljavljena prisotnost.
Ustvarite lahko določene e-poštne naslove, ki usmerjajo e-pošto ljudem v različnih oddelkih vašega podjetja (npr. admin@ ali info@, reklamacije@ ipd.). To bo povečalo vaš potencial za hiter odziv na sporočila. Prav tako je enostavno ohraniti kontinuiteto e-poštnega naslova, če nekdo zapusti podjete ali si vzame dopust, saj lahko vzdevek zlahka spremeni v novo osebo in stranka nikoli ne ve!
Zmanjšajte tveganje, da boste označeni kot vsiljena pošta
Ravno zato, ker se lahko vsakdo hitro in enostavno prijavi za brezplačen e-poštni naslov, ga neželena pošta pogosto uporablja – zato je profesionalni e-poštni naslov, povezan z vašo domeno znak zaupanja. Nekateri filtri neželene pošte in zlonamerne programske opreme bodo samodejno onemogočili ali preusmerili v mape neželene pošte, na primer e-pošto ponudnikov, kot je Hotmail. Profesionalni e-poštni naslov zmanjšuje tveganje, da se vaša poslovna e-poštna sporočila odbijejo ali pošljejo naravnost v koš za smeti.
Povezava do vašega spletnega mesta
Profesionalni e-poštni naslov z uporabo vašega imena domene strankam olajša iskanje več informacij o vašem podjetju in spletnem mestu. Tudi to je odlično tržno sredstvo – vsako e-poštno sporočilo, ki ga pošljete, ali kadar koli nekomu pustite svoje kontaktne podatke, mu omogočite tudi enostavno povezavo do vašega spletnega mesta.
Danes je skoraj nemogoče poslovati brez e-poštnega naslova. Čeprav je skušnjava prihraniti sredstva z uporabo ene od številnih brezplačnih e-poštnih možnosti, je pri podjetju pomembno, da imate profesionalni e-poštni naslov, ki bo vreden porabljenega vložka.