Če je vaš cilj usmerjanje organskega prometa na vaše poslovno spletno mesto – in kdo danes o tem ne razmišlja? – morate izvajati dobre prakse SEO. Boljši kot je vaš SEO, višje se bo vaše spletno mesto prikazalo na strani z rezultati iskalnika. In bližje kot je prvemu na vrhu, več ljudi bo našlo vaš izdelek, storitev ali blog.

Kaj je SEO in zakaj bi vas skrbel?
SEO je optimizacija za iskalnike. Google uporablja zapleteno zaporedje algoritmov za ocenjevanje vsebine spletnega mesta, elementov strani, oznak in razpoložljivosti spletnega mesta, da se odloči, katera spletna mesta so najprimernejša za iskalno poizvedbo. Če želite, da vas ljudje najdejo, morate poskrbeti, da Googlebot, ki brska po spletu, ne bo le našel vašega spletnega mesta, ampak mu je všeč to, kar vidi. Če Google ne najde vaše spletne stani, se ne bo mogla indeksirati in na prvi strani ne bo imela veliko možnosti. V tem primeru je za ljudi težko najti vaše spletno mesto, razen če vedo naslov spletne strani.
Nasveti za izboljšanje vaše uvrstitve
Poskrbeti je potrebno za optimizacijo slik z alt oznakami. Kvalitetne fotografije na vaši spletni strani lahko ne samo izboljšajo uporabniško izkušnjo, ampak jih Google upošteva slike pri indeksiranju. Če je slikovna datoteka poimenovana “moške-ure”, se boste uvrstili višje, kot če uporabljate standardna imena datotek, kot je “IMG0000979”.
Izogib podvojene vsebine
Izogibajte se podvojeni vsebini. Preverite svoje spletno mesto in se prepričajte, da ima vsak URL edinstveno vsebino, ker boste kaznovani, če se ista vsebina uporablja večkrat.
Strateška uporaba kategorij
Strateško uporabite kategorije. Kategorije pomagajo organizirati povezane objave. Bralcem ponujajo tudi namige o vsebini članka in obiskovalcem spletnega mesta olajšajo iskanje ustreznih objav o podobnih temah.
Trajnostne povezave
Ustvarite učinkovite trajne povezave. Raziskave potrjujejo, da čeprav številke v naslovu objave nagovarjajo bralce, da kliknejo, da preberejo članek, ne upoštevajo algoritma za razvrstitev vašega poslovnega spletnega mesta. Če objavljate vsebino z naslovom »10 trendovskih slogov čevljev za poletje«, skrajšajte svojo trajno povezavo na »trendovski-slogi-čevljev-za-poletje«.
Zunanje povezave
Lepa in funkcionalno sestavljena spletna stran je pomembna, vendar morate upravljati tudi svoje spletne odnose, da ostanete pred konkurenco. Povezovanje vam daje to prednost. Pomembno je spremljati povezave, da boste vedeli, katera zunanja vsebina vpliva na vaše uvrstitve. Google upošteva te odnose, ko preiskuje, kako priljubljeno je vaše podjetje v spletu z iskalci, panožnimi sodelavci in konkurenti.
Pazljiva izbira ponudnika gostovanja
Izberite svojega ponudnika spletnega gostovanja pametno. Če vaša spletna stran ni na voljo, vas Google ne more najti, in če vas ne najde, ne more indeksirati vaših strani. Vlaganje v zanesljivo storitev je ključni del spodbujanja organskega prometa iskanja.
Zemljevid spletnega mesta
Zemljevid spletnega mesta naj bo enostavno za Google, Yahoo, Bing in druge iskalnike, da preiščejo vašo spletno stran z generiranim kazalom.
Učinkoviti naslovi in metaoznake.
Napišite učinkovite naslove in metaoznake, saj le takšne zagotovijo da bodo vaše vsebine indeksirane v iskalnikih.
Brez vsiljenih ključnih besed
Če se vaše ključne besede ne ujemajo s kontekstom vsebine vašega spletnega mesta, se ne boste povzpeli na vrh strani z rezultati organskega iskanja. Uprite se želji po vključitvi telefonskih številk, geografskih informacij in nerodnih nizov ključnih besed, ki ne dodajajo vrednosti vašim objavam.